söndag 11 december 2011

Söndag

Ytterligare en vecka har passerat och vad har hänt under denna vecka då? Jag har jobbat, myst med Neo, myst med Jocke, umgåtts med mamma och Peter.

I fredags efter jobbet kom Jocke hit och igår skjutsade vi ut Neo till Rengsjö och sen åkte vi till Vansätter och träffade Jockes familj och kvällen/natten tillbringades i Ljusne på 40 årsfest :) Riktigt roligt hade jag!

Idag har det varit mindre roligt med sprängande huvudvärk på förmiddagen och helt jävla slut! Men lätt värt det :) Jag och Jocke har legat i soffan hos hans föräldrar hela dagen i princip tills Jocke kände att han kunde köra. Då åkte vi till Rengsjö och hämtade Neo och sen åkte vi hem. Dock stannade inte Jocke :( Men jag har i alla fall Neo jag kan mysa med.

Nu ligger Neo och sover och jag ska göra samma sak! Är som sagt mindre pigg idag så nu blir det en dusch och sen sooooovaaaaa! Ända till kl 05.00 får jag sova till ;p Imorgon är det jobb kl 8-15 som gäller. Fast får åka bil till jobbet och inte klagar jag på det eller ;)

Hörs, syns, hujj alla glada och ledsna ;p


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: