torsdag 3 november 2011

Åh toktrött!

Hann fixa ganska mycket idag. Dock sprang jag inte in på Faxeholmen, men vill kolla upp dagis först. Fick nummer till barnomsorgen i Söderhamn eftersom ingen hade tid idag och prata med mig. Så ska ringa imorgon tänkte jag och kolla vilket dagis som verkar vara bäst för mig och Neo. Sen blir det till att söka lägenhet som en galning.

Funderar på att säga upp denna lägenhet innan månadens slut så jag inte står här med dubbla hyror i slutändan. Lär först bestämma mig för dagis först och främst! Det är nämligen dagiset som avgör vart i Söderhamn vi flyttar.

Nej, nu blir det toan och sen blir det sängen med en bok. Har dock ingen bra bok hemma, men men... Ska plåga mig igenom de jag har hemma tänkte jag.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: