söndag 9 oktober 2011

Söndag

Igår var det jag som nattade de båda barnen och det hade jag absolut inget emot :) Tydligen hade Leo inte sovit bra inatt så han hade hållit Frida och Micke vaken nästan hela natten. Synd att de inte väckte mig så hade jag kunnat hjälpa till lite. Men imorse var han go och glad i alla fall :)

Idag har jag myst med barnen, umgåtts med Frida och Micke och tagit det lugnt :) kom hem runt kl 16 och då blev det mer mys med Neo och nu väntar jag på att tvättmaskin ska bli klar så ska jag hänga den så jag bara kan fortsätta imorgon efter jobbet.

Imorgon på jobbet ska jag göra två test och grejer. Mindre skoj, men det måste klaras så jag får fortsätta jobba. Sen blir det hem och fortsätta fixa och mysa med Neo :) Tycker mitt liv känns ganska grymt ändå!

Till veckan så händer inte så mycket. Ska jobba hela veckan, ska träffa Malin på torsdag för att fira min födelsedag, lördag ska folk komma hit för att fira mig. Ser faktiskt fram emot min fördelsedag för en gångs skull :) Så som sagt är det min födelsedag på torsdag :) Måste få skryta lite ;p









- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: