lördag 8 oktober 2011

Lördag

Jag är så glad att jag slapp sova ensam inatt. Mindre glad eftersom Neo stökade nå fruktansvärt inatt och jag känner mig mer död än levande. Men en dusch nu så blir allt bra igen :)

Neo sover, Han har åkt och Riki sitter och tittar ut. Så som sagt blir det en dusch nu och sen ska jag träffa pappa en snabbis och efter det åker jag och Neo ut till Ina och mysa med Frida :) Det ser jag fram emot! Över ett halvår sen hon och jag umgicks :( Så nu är det fan på tiden!

Vi åker hem imorgon någon gång. Vet inte riktigt när bara, sånt som märks. Nej nu ska jag hoppa ur min OnePiece och försöka få ur allt jox i skallen. Ha det fint allihop, det ska jag ha i alla fall för nu är jag på grymt bra humör :) Känns som om ingenting kan förstöra mitt humör idag :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: