torsdag 1 september 2011

Jag har funderat flera ggr på att uppdatera, men jag har liksom inte så mycket att skriva. Jag jobbar, jag jobbar, jag jobbar, jag myser lite med Neo, Jocke är här när han har tid. Mycket mer är det inte. Tiden och orken finns liksom inte till när man är borta drygt 13 timmar varje dag. Jag går hemifrån kl 6 på morgnarna och är hemma närmare kl 19 för det mesta och snart blir det värre. Aka nu vet ni att jag inte är död i alla fall.


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

tessan sa...

Sv: Härligt att höra :) Jo, bara bra här med. Ja, jag förstår det! Får föröska på en helg eller nå kankse? :D kramis

tessan sa...

Sv: Okej :) Är det fintväder dvs. uppehåll så kan vi ju komma ner till er. Krille ska ändå spika klart taket på nygaraget i helgen ;p Så då har vi andra inget för oss!