tisdag 13 september 2011

Geez!!

Idag har det inte blivit mycket städa direkt. Neo har nämligen varit på det humöret då jag inte har fått gjort nånting annat än att ha honom i knät och all uppmärksamhet ska ha varit på honom, annars har han skrikit. Trots att Bilar-filmen och Bärgarn har gått hela dagen så har han bara kollat när han suttit i mitt knä.

Nu klagar jag inte på att Neo är mysig, för jag älskar verkligen att sitta och mysa med min lilla fis, däremot har det gjort mig stressad då jag har velat bli klar med städningen hela dagen. Jag avskyr när det ser ut såhär här hemma!! Det var länge sen jag hade såhär jävla skitigt hemma och det gör mig äcklad att jag har låtit det gå såhär långt.

Nej nu ska jag fortsätta göra rent här hemma så det bara är att dra fram dammsugaren imorgon när jag kommer hem! Adios dammråttor!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: