fredag 9 september 2011

Fredag

Ja som sagt så blir jag och Neo hemma från både dagis och jobb. Neo är fortfarande inte hundra så känns fel att lämna honom på dagis.

Just nu står Neo och "borstar" (tuggar på tandborsten) tänderna. Jag ska snart blåsa håret och borsta tänderna på mig själv också.

Sitter och försöker komma på vad vi ska göra i helgen och det enda jag kommer fram till är att jag vill ner till Forsbacka och träffa Mickis, Tuppen och Oliver, men känns lite riskabelt med tanke på att Neo inte är riktigt pigg. Visserligen har han ingen feber, men han är lite lite röd i handflatorna och under fötterna fortfarande.

Aja, vi får se hur det blir. Nånting lär vi hitta på för jag kan inte bara sitta hemma för då kommer jag bryta ihop.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: