torsdag 22 september 2011

Frågetecken??

Ikväll efter jobbet så träffade jag upp han som jag är tok kär i för att lämna tillbaka filmer som jag hade här hemma som är hans. Var meningen att jag bara skulle lämna filmerna och sen dra, men det blev god mat på Dragonen i Söderhamn, massa prat och skratt samt en liten åktur där det blev mer prat och skratt. Egentligen hade jag bara god lust att kasta mig runt halsen på honom, men jag gjorde inte det.

Däremot känner jag mig nu fruktansvärt ensam och övergiven. Det är ju ändå han som gjort att jag inte har kunnat haft ett fungerande förhållande eller nånting. Eller ja, nu ska jag inte lägga över skulden på honom utan det är mina känslor för honom som ställt till det. Önskar så innerligt att det var han jag gick och la mig bredvid varje kväll och sa god natt till.

Men men... Det är bara att bita i det sura äpplet och acceptera trots oförståelse. Jag vet ändå att han känner likadant för mig och han mår säkert sämre över det hela än vad jag gör då jag är ganska "van" att det blir såhär när det kommer till oss. Vi har helt enkelt en konstig relation till varandra som inte många andra förstår!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

tessan sa...

Sv: Va bra! :D Hoppas du får de skoj imorgon kväll :) Jag "törs" inte lämna bort Oliwer ännu, så ja blir hemma. Annars hade jag mer än gärna gått på dia psalma <3