måndag 22 augusti 2011

Whaaaat?!

Det är nå fel på mig!! Jag har gått och blivit världens kärlekskrank! :O Visst har väl jag kunnat falla för killar (lite för lätt vissa ggr), men aldrig på detta sätt! Och det märks överallt tycker jag! Hur ska detta sluta?! Känns som om allt jag skriver bara dras åt ett håll och det är till han ;p
Allt jag tänker på är han och Neo hela dagarna. Nog för att han alltid har funnits i mina tankar under dessa snart tre år som jag känt honom, men fan inte på detta vis! Men jag ska inte klaga heller egentligen. Det är mysigt som sjutton att känna såhär, men ändå irriterande eftersom jag inte riktigt vågar hoppas. Men ptja, vi får helt enkelt se vart detta slutar :) Jag tänker inte försöka fly från mina känslor för honom igen för det är ju lönlöst ;p Han vet i alla fall klart och tydligt nu vart jag står när det kommer till oss.


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Ems sa...

Men det är väl bra :)