torsdag 4 augusti 2011

Torsdag

Oj veckorna bara springer iväg när man jobbar! Underbart!

I måndags gjorde jag inte så mycket. Hade sån huvudvärk efter jobbet så låg mest på soffan efter Neo somnat. I tisdags åkte jag direkt till Jocke efter jobbet. Han kom och hämta mig i sin brorsas bil som var jävligt härlig att åka! Vi åkte först hem till honom där vi låg i en varsin soffa, sen åkte vi och badade i en jätte härlig sjö. När vi kom hem till honom igen var han jätte söt som fixade ihop en sallad som jag mumsade i mig! Riktigt gott så jag tycker han kan ställa upp som min personliga kock, dock höll han inte med ;p

Efter maten så dog vi i soffan där det blev film, prat och vi bara var. Fast jag kan ju bara ligga still en stund, sen börjar jag alltid picka på honom i brist på annat :p Sen blev det en dusch och sängen! På morgonen började jag göra mig i ordning till jobbet och Jocke var en ängel som skjutsade mig dit!

På väg till jobbet ringde Mickis och berättade att hon äntligen fått sin underbart fina son, Oliver! Så glad för hennes och Johans skull!

Sen har det faktiskt inte hänt så mycket mer än så länge. Ska nog åka iväg mellan lördag och söndag i alla fall. Jag och Neo behöver hitta på nånting! Fast vart tänker jag inte berätta :p

Inga kommentarer: