måndag 22 augusti 2011

Måndag

Idag är jag och Neo hemma eftersom Neo spydde som en tok en sväng igår :( Lill hjärtat mitt <3 Usch såg riktigt hemskt ut när han kräktes så mycket igår! Dock är han pigg idag, men dagis ville inte ha honom där idag och imorgon så det blir till att vara hemma från jobbet. Blir även hemma på onsdag eftersom jag ska till gynekologen då. Så då ska Neo bara gå halvdag på dagis.

Imorse vaknade jag av att Neo kröp ner i sängen med mig och han den där. Kände direkt att jag inte hade någon lust att kliva upp. Hade hellre legat kvar i sängen och myst med mina två favoriter <3 Var riktigt underbart att få morgonmysa med de två! Fast på onsdag ska "han" komma hit igen och som vanligt så längtar jag som en tok :p

Nu ska jag leta reda på alla nummer jag ska ringa idag. Hörs sen!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: