tisdag 23 augusti 2011

Kväll

Just nu sitter jag på golvet i vardagsrummet och lyssnar på "Eminem - Mockingbird" om och om igen. Älskar denna låt! Har precis diskat en stor del av berget. Att man kan samla på sig så mycket disk på bara två dagar!

I alla fall så sitter jag på golvet och funderar. Jag funderar alltid som bäst om jag får sitta nära ljudkällan och bara får vara i min egna lilla värld en stund. Hade gett vad som helst för att få vara hos någon annan just nu så jag fick ventilera lite. För trots att jag är lycklig för jämnan nu så sjunker jag ibland också.

Det börjar komma upp en massa frågor i skallen på mig igen. Jag får tag på alla frågor, men finner inget svar på någon av dem. Det finns bara en enda som har svar på dem och jag vet inte om jag är redo att höra svaren vare sig de är bra eller dåliga. Det är väl det som är värst. Att jag inte vet om jag helst vill ha de bra eller de dåliga. Jag har väntat på det här så länge, men är jag verkligen redo?!

Jag vet att jag egentligen vill, men varför ska det ändå vara så svårt att släppa den där barriären jag byggt upp runt mitt och Neos liv? Den största frågan är om jag verkligen vågar det. Jag har bara gjort det en enda gång och då fick jag bara skit kastat tillbaka på mig för det.

Jag vet att alla dessa funderingar är borta imorgon. Får bara sånt här i skallen om jag är hemma ensam för länge vilket jag varit nu. Nu vill jag jobba så jag får komma hemifrån! Då blir ordningen återställd!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: