fredag 5 augusti 2011

Fredag

Idag har det varit en kanondag på jobbet! Satte ett test och satt i telefon för första gången :) Riktigt roligt! Fast fick en riktigt bra kund också som ringde in. Sen har jag även fått reda på att Neo kommer få vara ledig från dagis två dagar. Mamma ville låna honom mellan tisdag och torsdag så då får hon det :)

Imorgon ska jag åka ut till Rengsjö, sen vet jag inte. Vart inte som jag hade tänkt mig, men vad gör det? Kommer få träffa världens härligaste Karlstads bor imorgon :) Arne och Mari är uppe i helgen så det ska bli så roligt att träffa dem! Har inte träffat dem sen jag var gravid ju!

Hade hoppats på att få träffa en speciell människa i mitt liv i veckan när jag inte behöver stressa hem för att pussa på Neo, men det gick inte då han var borta hela nästa vecka. Vart lite ledsen då, men hoppas på att vi kan ses inom snar framtid. De flesta av er vet redan vem det är så egentligen är det onödigt att inte skriva vem det är, men men...

Nej, nu ska jag sluta skriva och hänga lite tvätt innan jag ska hångla med kudden! Helt slut efter denna dag!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: