torsdag 11 augusti 2011

(<3)

Jag hoppas varje dag och för varje dag visar du mer och mer. Ändå vågar jag inte hoppas lika mycket som jag gjort en gång i tiden. Du är otroligt betydelsefull i mitt liv och jag förstår varför det blivit som det blivit mellan oss.

Egentligen borde jag kunna hoppas ännu mer än tidigare eftersom du äntligen börjat visat och berätta för mig, men någonting inom mig säger stopp. Du är den jag vill vara med. Du är den enda som lockar fram det absolut bästa hos mig.

De här senaste veckorna har varit fantastiska och jag är glad och positiv hela dagarna. Trots det så är det någonting inom mig som gnager. Tänk om det inte stämmer? Tänk om du drar dig undan igen? Hur skulle det bli? Kommer du någonsin kunna släppa spärren och chansa?


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: