måndag 15 augusti 2011

Bitter!!


Igår hade jag en underbar kväll! Ååh inte konstigt att man känner som man gör!! Vi tog en långpromenad och vi gick även förbi Malin och sa hej :) Sen gick vi hem, jag la Neo och sen tittade vi på film och bara myste. Jag försökte få honom att titta på Insidious, men icke! Det gick inte ;p Så vi tittade på 8Mile istället. Sen blev det sängen. Var så mysigt att få somna och få känna närheten av honom så det finns inte ord till det!

Imorse var jag riktigt ledsen och bitter över att behöva kliva upp! Hade mer än gärna legat kvar i sängen och myst några timmar till. Får glädja mig med att jag fick pussas och kramas lite imorse i alla fall :)

Idag har varit en riktig pissdag på jobbet, vilket inte har gjort mitt humör bättre! Men det är bara att ta nya tag och tänks positivt :) Men det ända jag har i skallen nu för tiden är Neo och han den andra ;p

Nej, nu tar jag min onda hals och lägger mig i en kall tom säng:( Good night!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: