torsdag 14 juli 2011

Torsdag

Igår hade jag en mindre bra dag. Jag var allmänt nedstämd och tårarna bara kom. Men det är tur att man då kan vända sig till sina vänner som gör allt mycket bättre :) Ringde nämligen Mickis och hon fick mig på betydligt mycket bättre humör :) Sen på eftermiddagen/kvällen hade jag besök här hemma. Var en som köpt min gamla madrass till sängen jag hade förut och han skulle hämta bäddmadrassen igår, men han stannade och sällskapade en stund först.

Nu flera morgnar i rad har jag vaknat före Neo och imorse hann jag till och med duscha innan jag gick och väckte honom :) Sen gjorde jag oss i ordning och vid ungefär kl 08.20 gick vi mot dagis. Fast först gick vi till Statoil innan vi gick till dagis. Sen jag kom hem har jag inte gjort så mycket. Mest bara latat mig, men känner att jag behöver göra det ibland ;p

1 kommentar:

Erika - Min Riskabla Graviditet sa...

Usch, svullnaden är verkligen inge rolig du :(