tisdag 19 juli 2011

Tisdag

Idag vaknade Neo tidigt. Redan kl 05.50, men vad gör det? Då hinner ju jag mysa med honom extra mycket innan dagis :) Medan Neo är på dagis ska jag städa klart, fixa tvättid så jag får undan alla jävla kläder någon gång! Jag ska även diska och fixa. Hoppas jag hinner med allt bara.

Imorgon ska jag höra med mamma när hon slutar jobbet för kl 17 ska jag vara hos Carro och fixa naglarna inför Frida och Mickes bröllop. Vill känna mig riktigt fräsch tills dess! Hoppas bara mamma kan passa Neo. Annars får jag lösa det på något annat sätt.

Torsdag hade jag tänkt försöka tvätta eftersom det är ända dagen jag egentligen kan och har tid på. Sen fredag ska jag kanske glo på skräckis med en kompis plus att jag ska ta det lugnt så man orkar med hela lördagen sen :)

Så ser mina planer ut för veckan, men kanske uppdaterar mer senare under veckan :) Tänkte kasta upp ett kort på klänningen jag ska ha på mig på lördag i alla fall :)




Lägger upp ett kort när jag har den på mig på lördag eftersom jag inte orkar dra på mig den innan ;p

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: