tisdag 12 juli 2011

Tisdag

Idag blev det en redig sovmorgon! Vi sov till kl 8.30. Alltså halv nio!! Men så blir det när mamman är så dum att hon trycker på snooze istället för att kliva upp när alla klockor ringer. Så Neo blev en halvtimme sen till dagis, men tycker jag gjorde det bra ändå eftersom vi båda hann duscha/bada och göra oss klara på knappt 45 minuter. Dock hade det gått fortare om jag struntat i att duscha, men jag är ändå noga med min hygien och jag avskyr att inte få se fräsch ut! Det är nånting som är viktigt för mig.

I alla fall så efter jag lämnat Neo på dagis så gick jag ner till Pressbyrån och köpte frimärken och postade lite brev så jag kanske får nå pengar snart. Och nu är jag hemma och ska städa, hänga tvätt och starta en ny tvättmaskin och hänga den innan junior kommer hem igen. Har även ringt bovärden eftersom ett eluttag har lagt av inne i köket plus att jag börjar bli less på att hålla i duschmunstycket hela tiden, så då ska han fixa så jag kan hänga upp det istället. Bra bra!

Nej, nu har jag inte tid med detta längre. Hörs och syns gott folk :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: