tisdag 5 juli 2011

Tisdag

Ja ni... Jag har funderat på att uppdatera lite, men har inte orkat :p Tänkte i alla fall försöka lite nu då innan det blir sängen och sova som en djävul då jag är apmegajävlatrött!!

I alla fall så följde jag med Fredrik igår när han skulle jobba och det slutade med att vi sov i lastbilen ute i Malung :) Dock blev det inte mycket sömn för mig, men äh! Sova kan man göra när man dör ;p Tänkte försöka mig på att minnas vilka städer/byar vi åkte igenom: Söderhamn, Iggesund, Edsbyn, Rättvik, Leksand, Mora, Orsa, Älvdalen, Lima, Vansbro, Torsby, och säkert några fler som jag inte minns just nu. Vi parkerade och sov i alla fall i Malung.

Vi åkte igår morse kl 7 och kom hem idag runt kl 12.30. Då blev det en dusch och sen kom min lilla lycka hem. Synd att han inte blev lika glad över att se mig som jag blev att se honom bara ;p Enligt honom är ju mormor och morfar bäst ;p

Vi har inte gjort så mycket idag förutom att mysa och busa :) En riktigt bra söndag med andra ord!

Nej nu kallar sängen. Hörs imorgon!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: