måndag 18 juli 2011

Måndag

Ja ni. Inte mycket aktivitet hänne eller! Men tänkte uppdatera er lite grann om de gångna dagarna i alla fall :)

I lördags var jag som sagt hos Elin och John och åt lite, snackade en massa strunt, myste med Elias och Neo busade runt :) Var riktigt roligt! Sen efter jag varit där så fick jag skjuts hem av John och Neo fick lite fika sen somnade han en sväng. Bara han vaknat så fick han gröt för direkt efter gick vi hem till Malin :)

Väl hos Malin så tog vi en promenad hem till hennes föräldrar där vi blev kvar väldigt länge. Neo busade med Stefan (Malins pappa) så han kiknade av skratt och Anna (Malins mamma) busade också :) Jag och Malin gick även till Max och köpte mat åt oss allihopa medan Neo stannade kvar. Vi kom inte därifrån förrän kl var närmare 22, hehe. Då gick vi hem till Malin igen och Neo somnade kl 23 i vagnen.

När vi skulle gå hem så mötte vi upp brorsan och vi var väl inte hemma förrän kl 01. Då lyfte jag bara över Neo till sängen och sen satte jag mig själv i soffan. Gick och la mig runt kl 03.

Natten till söndagen var mindre rolig. Vaknade varje halvtimme och kollade på klockan och sen somnade jag om igen efter varje gång så jag var mindre pigg! Men inte hindrade det mig från att städa undan en massa, diska och greja. Dock är jag inte klar ;p Annars gjorde jag inte mycket.

Idag har jag varit iväg en vända (igen) och tänker inte avslöja vart denna gång heller. Fast denna gång fick Neo följa med också. Det tog i alla fall hela dagen och jag var heeeelt färdig när vi kom hem. Neo somnade redan kl 18.15 idag så det blir nog tidigt imorgon. Men det gör inget :) Själv somnade jag på soffan en sväng så jag är mindre trött nu.

Ska väl försöka gå och lägga mig snart hade jag tänkt. Bättre att försöka sova än att skita i det i alla fall. Tror jag ska lägga mig och läsa en sväng innan jag ska sova faktiskt för det är ju ändå bara skit på tv:en.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: