måndag 11 juli 2011

Måndag

Min blogg har blivit lite tråkig på senaste tiden, men jag har inte så mycket att skriva. Vi lever och grejar hela dagarna. Igår var dock en mindre rolig dag! Verkade som om alla jag inte vill höra av just nu, hörde av sig! Pierre blev som vanligt förbannad eftersom han har fått för sig att jag letar en pappa åt Neo bara för att jag inte tänker leva resten av mitt liv som singel, den ena skrev bara saker jag absolut inte vill veta, sen var det en till, men det gjorde inte så mycket eftersom vi mest skrev allmänt.

Mina och Neos rutiner är helt åt helvete just nu! Neo vägrar sova före kl 22 på kvällarna och det går ju inte om vi ska upp till dagis! Så imorgon är det väckarklocka som gäller kl 06.30 om vi ska hinna bli klara. Då åker även Neo upp så han kanske kommer på rätt varv denna vecka när han är på dagis. Fan går ju inte att han ska vara vaken sent på kvällarna eftersom jag uppskattar min egentid väldigt mycket och jag kliver mycket hellre upp tidigt på morgnarna.

Nu är ni lite uppdaterade i alla fall. Jag ska återgå till tv:en och bara sitta. Ska dock ta hand om disken innan jag ska sova då jag insett att det är fan så mycket skönare att vakna och det inte är en massa disk!

Slänger in lite bilder på min prins också :)








YouTube Video

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: