torsdag 9 juni 2011

Torsdag

Idag händer inte direkt mycket. Jag ska ta mig en promenad bara Neo har vilat färdigt och vi har ätit lite. Sen i eftermiddag ska jag bjuda brorsan på mat. Jag ska även diska och torka golvet sen när Neo har somnat för kvällen. Orkar inte stressa och göra det nu för jag sov mindre bra inatt så är ganska schleten.

Igår gjorde jag inte så mycket. Jag blekte håret, poppade popcorn och tittade på The O.C. En massa mys för mig själv alltså :D Skönt det faktiskt, men börjar sakna lite sällskap om kvällarna nu. Men aja, det är som man gör sig.

"Hemligheten" som jag hade var att jag nu har gått och blivit BLOND?! Jag trivs faktiskt ganska bra i det, men ska som sagt klippa håret på onsdag för att få en frisyr som passar bättre i blont än den jag har nu. Anledningen till att jag har blekt håret är för att jag kände för en förändring och vill inte tatuera eller pierca mig just nu. Eller jo det vill jag visst, men det sitter i pengarna. Men äh, vi får väl se hur resultatet blir :)

Nu ska jag mysa i min ensamhet en stund till.

1 kommentar:

Anonym sa...

Då vill ja se bild ;) hihi!