tisdag 28 juni 2011

Tisdag

Jag blev nöjd med håret i alla fall. Blev samma frisyr som alltid, men med lite mjukare linjer denna gång. Plus att det blev lite kortare fram. Så blev ingen stor förändring, men det gör inget. Kommer väl nå kort någon gång sen. Orkar inte bry mig om det nu.

---------

Just nu är det något fel på mig, det känner jag. Jag har svårt att le, att känna mig glad och se livet från den ljusa sidan. Jag vet inte varför det är så, men hoppas på svar inom snar framtid. Går inte att må såhär och samtidigt ta hand om en liten vilde. Jag avskyr att känna att jag inte orkar leka och busa med honom för det är det bästa som finns. Allt känns bara jobbigt och det gör mig frustrerad! Jag vill känna mig glad och pigg. Inte trött och orkeslös!

Jag vet att det är mycket gnäll nu, men det får ni helt enkelt acceptera. För så länge jag har alla dessa tankar så blir det inte bättre!

Inga kommentarer: