söndag 19 juni 2011

Söndag

Idag är jag inte lika uppkäftig som igår, det är då en sak som är säker! Men jag hade så grymt roligt igår, så det är lätt värt en bakfylla :D Började först med att sitta hos Elin och John där vi tre satt först och drack och sen kom Madde dit. Sen bar det av ner mot Tranan och för en gångs skull hade jag roligt från början till slut! Vi pratade, gick runt och jag hamnade till slut på dansgolvet med Tobbe och någon annan :) Skönt att få dansa av sig lite! Det var massa annat som hände också, men inget jag tänker dra upp här!

Nu imorse mådde man mindre bra! Det gjorde ont att tänka och röra sig var inte att tänka på, men efter lite chips till frukost mådde jag betydligt mycket bättre ;p Nu ska jag ta och göra fint här hemma innan skruttas kommer hem :) Åååååååh jag längtar efter min lilla bebis! Han fick helst komma nyss!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjo :) ska vi leka idag? gå till nån lekpark nära er eller något? Hör av dig när du har läst detta, jag har inte ditt nr kvar av nån anledning :(