onsdag 15 juni 2011

Onsdag

Passar på att skriva en rad eller flera medan jag ändå springer omkring med silvershampoo i skallen och väntar på att det ska värka. Inte direkt mycket som har hänt de senaste dagarna. Neo har blivit ledsen när jag lämnat honom, men jag har bara vänta ryggen till och gått så har han slutar. Jag har haft världens bråk med Neos biologiska pappa så vi pratar inte ens med varandra längre.

Pierre antyder att jag inte ska få ha något förhållande alls, för då är det ju inte han som är pappa. Men hur jag än vrider och vänder det så kommer han aldrig kunna bli en riktig pappa åt Neo eftersom Neo inte ens har träffat honom under hela den här tiden och Pierre visar inte ett dugg intresse för att ens träffa sin son. Eller jo, om JAG betalar hans resa hit upp! Glöm den! Tänker inte betala för att han ska komma hit efter 1 år och 4 månader och leka familjeliv. Finns inte en chans! Det ska som sagt ligga i hans egna intresse!

Aja, över till lite roligare saker. Eller ja, roliga och roliga. Jag har gått och blivit väldigt negativ mot exakt ALLT nu. Tror det beror på sömnbristen och för att magen krånglar. Är trött och hungrig konstant, men när jag äter får jag panikont i magen och jag kan helt enkelt inte sova hur jag än gör! Piss irriterande! Men men... Bara att bita ihop och leka glad ett tag till så går det väl över :)

Nu ska jag torka golvet i alla rum och sen skölja ur skallen. Vill ha bort det gula så jag slipper se ut som en sol hela dagarna! ;p

2 kommentarer:

Erika - I Väntans Tider. sa...

Tack så mycket! ♥

Tråkigt att ni bråkat :(

Hoppas håret blev bra nu=) kram

Emelie - Mamman som älskar vitt sa...

Usch, vilken dålig "pappa" hur kan han kräva att du ska betala? Nog för jag inte vet hur det är från början. Men är han intresserad, åker han upp - HELT KLART! Det är ju fasen hans barn!!!! :(

Hoppas det ordnar sig i framtiden, för Neos skull!

Tack så mkt för din röst :-)
Kram kram