onsdag 1 juni 2011

Onsdag

Natten till idag har varit mindre bra! Neo har stökat exakt hela natten så när klockan var runt 4 imorse fick jag sova. Dock så fick jag kliva upp tre ggr och dutta med Neo och sen kl 9 klev vi upp och jag ringde sjukhuset och fick tid en timme senare.

På sjukhuset såg dem att han har nå virus, dock inte så pass mycket att han fick penicillin eller hur man nu kan uttrycka sig. Dem sa att jag skulle fortsätta med Alvedon och näsdroppar.

Efter sjukhus besöket gick vi till Ica och köpte nyponsoppa samt saft så han får i sig nånting i alla fall. Och nu är jag och mina skavsår hemma igen så nu blir det vila för både mig och Neo. Är verkligen dödstrött!!

En glad sak är i alla fall att jag har gått ner så pass mycket i vikt att jag har två storlekar mindre i byxor än vad jag hade innan jag blev gravid :) Det är jag faktiskt riktigt nöjd över! Nej vila var det ja!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: