måndag 27 juni 2011

Måndag

Nu är jag hemma hos mamma och pappa och har precis fixat en klipptid tills imorgon. SKÖNT!! Så nu får vi se hur jag klipper håret för nu ska det bli förändring! Mamma, pappa och Neo är hos farfar och hälsar på en sväng sen när dem kommer hem så ska jag och Neo åka hem och fixa lite.

Helgen har i alla fall varit kanonbra! I fredags åkte vi som sagt ner till Forsbacka och Mickis kom och hämta oss nere i Gävle. Då stannade vi i Valbo en sväng för jag och Neo var hungriga och sen åkte vi direkt ut till Högbo för att se när de reste midsommarstången och såna saker. Sen åkte vi hem till Mickis och Tuppen där även Humi och Signy samt deras lilla son Mode var. Då stod det grillning och lite spel på schemat och jag har då aldrig ätit så mycket någon gång! Gött som fan var det!

På lördagen var det lugnt! Jag och Mickis åkte hem till hennes moster där Neo fick träffa en flicka som var 4 månader äldre än honom, men det var då ingen storleksskillnad direkt ;p Sen åkte vi hem till Tuppens moster där det var lite större barn och lekte. Fast Neo tyckte nog det var roligast att jaga katten ;p

På lördag kväll när Neo hade somnat så fick Mickis förfrågan att vara chaufför så Tuppen erbjöd sig att passa Neo eftersom han ändå sov så jag fick komma iväg en liten stund. Tur man har så snälla vänner! Så jag och Mickis var ute och åkte mellan kl 23 och kl 03 :)

Igår åkte jag hemåt, fast jag hamnade ute i Rengsjö hos mina kära föräldrar! På kvällen åkte jag och kollade på film hos en kompis och bara tog det lugnt. Imorse blev det upp tidigt och sen blev det en massa morgonbus med skrutten :)

Nu har jag inget mer att skriva så vi får höras mer sen!

Inga kommentarer: