fredag 17 juni 2011

Fredag = Bra dag :)

Idag vaknade jag på helt rätt sida av sängen i alla fall :) Humöret är på topp, min lilla rocker springer omkring och diggar The Offspring och bara dansar och härjar runt :) Kan man få en bättre morgon än så eller?! Vi har bara busat, skrattat och donat ända sen vi klev upp :) Underbara dag! Ge mig fler dagar som den här! :D Nu blev det en jävla massa smileys, men det får ni stå ut med för mitt humör ska inte få förstöras överhuvudtaget idag! ;p

Jag är blond, jag är en stolt mamma och det kan ingen ta ifrån mig! ;D 

Fredag = Underbar dag!


1 kommentar:

Angelica sa...

Precis så var det med den winnerbäcklåten som jag bara älskar.. texten är underbar!

Har du lust att hjälpa mig lite snabbt med en sak??
Skulle du kunna gilla den här butiken på facebook + bilden på min sons Ior?
Jag länkar jag dig i min blogg!

Vi har då chansen att få vinna en ny Sulkyvagn.
Vore super snällt!

Klicka på länken här:

http://www.facebook.com/home.php#!/photo.php?fbid=10150329381679899&set=o.134948459896859&type=1&theater

Ha en fortsatt bra dag!