tisdag 10 maj 2011

Woho!!

Nu har jag fått tillbaka min älskade iPhone! Dock så lär jag ladda ner alla spel och andra appar igen då alla är borta och jag inte lyckas föra över dem från iTunes på datorn till telefon. Men men... Går ju fort att ladda ner allting igen. Lär även föra över alla bilder också då jag bara har bilder fram tills i januari kvar, men det är också lätt fixat.

Nu kommer jag kunna blogga som vanligt igen eftersom jag inte trivs vid att sitta vid en dator.

Just nu ska jag och Fredrik åka från Sonny och Susanne då vi åkte hit efter att mamma hade hämtat Neo. Så fort jag kommer hem så blir det fan sängläge då febern har kommit tillbaka nu under kvällen. Inte lätt att vara mig alla ggr eller ;p Äh dumt att klaga på nånting annat för livet känns faktiskt riktigt bra nu för tiden!

Nej nu ska jag säga hej då här så då säger jag hej då till er som läser först! Adios!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: