måndag 23 maj 2011

Uffa!

Just nu sitter jag i soffan med huvudvärk och öm nacke. Mindre roligt, men men... Neo sover redan och Fredrik är med Strumpan. Jag fick en överraskning idag när Fredrik ringde redan innan tre och berättade att han hade slutat. Så jag klädde på Neo och sen gick vi och mätte Fredrik på parkeringen och åkte till Lasses jobb och sen hälsade vi på Strumpan och Dymek på jobbet också :) Riktigt trevligt!

Väl hemma igen så blev det mat och massa bus med Neo. Jag borde egentligen diska, men jag orkar fan inte! Tar det imorgon efter jag varit på dagis, af, banken och soc. Morgondagen kommer bli en låååååång dag känns det som!! Men det är bara att fixa så fort som möjligt så är det gjort sen.

Näe nu ska jag ligga på soffan och dö en stund. Vi hörs!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: