tisdag 24 maj 2011

Två timmar..?

Imorse så var det punka på vagnen igen så jag förstod då att slangen i däcket hade gått sönder. Så vi var tvungna att cykla till dagis imorse, men inte klagar vi på det eller :) Neo var väldigt nöjd med att få cykla och även jag tyckte det var skönt! Så det kommer vi fortsätta med nu över sommaren! Synd bara att det är sånt blåsväder ute idag för jag skulle behöva iväg och köpa nånting att äta, men ska nog försöka fjäska lite för min bror ;p

På dagis idag så lämnade jag Neo där en hel timme! Jag hade lite delade känslor över att göra det, men fröknarna sa att det hade gått jätte bra och det känns väldigt skönt! Så imorgon ska jag bars lämna av honom kl 10 och sen hämta honom kl 12 :) Då ska jag ner på stan och fixa lite så jag kanske får nå pengar innan jag får jobb. Under tiden som Neo var själv på dagis så åkte jag till BVC och träffade upp Elin en sväng och då passade jag även på att boka tid åt Neo dit så på fredag ska vi vara där :)

När vi väl var hemma så petade jag i Neo nånting att äta och sen fick han sova. Då satte jag mig på soffan och somnade och sov i TVÅ timmar! Neo sov i tre! Jag kan i alla fall skylla på att det är första dagen på min mensen ;p Neo är nog bara slut eftersom han drömmer så mycket om nätterna nu.

Nu ska jag fortsätta diska och sen iväg och handla. Vi hörs sen när jag har något att skriva. Känns inte som om jag skriver så mycket intressant, men det får ni stå ut med för detta är mitt liv :)

Inga kommentarer: