torsdag 19 maj 2011

Torsdag

Igår kväll efter Neo hade somnat efter en hel dag bestående av en massa skrik så städade jag och Fredrik ordentligt här hemma. Så nu är det rent och fint här hemma :) Nu ska jag bara försöks hålla det så här fint, men det vet vi nog alla hur det slutar med tror jag. Jag är nog världens mest odugliga på att hålla det fint! Jag har sagt det förr och jag säger det igen, jag avskyr städning och allt som hör till!

Efter städningen så kom Strumpan och Malin hit och kollade på film. Riktigt trevligt! Jag är lyckligt lottad som har så fina människor i min omgivning! :)

Nu är vi hemma från dagis. Vi har varit ute hela förmiddagen eftersom det var förskolans dag idag tydligen. Så de större barnen var iväg i skogen, lekte i hinderbana medan de mindre barnen fick vara kvar på dagis och leka ute på gården :) Riktigt roligt tyckte Neo :) Fick även lite kort på några utav barnen som Neo ska gå på dagis med samt några andra barn.

Varje dag nu som vi gått ifrån dagis så har Neo somnat sittandes i vagnen ;p Idag försökte jag hinna hem så jag kunde peta i honom lite mellis, men han tvärslocknade fem minuter innan vi var hemma så det var bara att lägga honom i sängen nu när vi kom hem. Så nu sover han, jag ska diska sen vi åt frukost och sen invänta mamma :) Då blir det fika och sen en tur ner på stan.

Nu ska jag ta disken och dona lite grann innan mamma kommer. Ska bli roligt att få sitta och snacka lite med henne :)



Maha och Narin leker i sandlådan :)


Neo och en liten kille leker :)

Inga kommentarer: