tisdag 17 maj 2011

Tisdag

Jag tänkte ta en genomgång på vad jag gjort den senaste tiden. Hoppas ni orkar läsa det, annars slipper ni ;p

I lördags så åkte jag som sagt ut till Bergvik och firade kusin min som fyllde 5 år och det var jätte trevligt! Moster min hade gjort världens godaste kaka, nämligen toscakaka. Huuuuur god som helst! På kvällen var jag bara hemma och tog det lugnt. På natten så kunde jag inte sova så jag var vaken tills Fredrik kom hem vilket var vid två tiden.

På söndagen hände inte direkt mycket. Jag och Neo klev upp kl 6 och busade, åt frukost och gjorde alla morgonbestyr. På eftermiddagen åkte jag, Neo och Fredrik hem till Sonny och Susanne där vi fick middag och det blev en massa bus med barnen :) Leo är för go han! På kvällen blev det film med Malin och Strumpan också. Alltså var det en riktig kanon dag!

Igår var vi ju på dagis och det gick över förväntan :) Sen var vi bara hemma och tog det lugnt lite och sen såg eftermiddagen och kvällen nästan likadan ut som på söndagen förutom att vi åt middag hemma.

Idag blir det dagis igen och mer vet jag inte. Ska ge köket en riktig omgång när Neo sover middag i alla fall. Det behövs! Sen får vi se vad dagen har att erbjuda :)




Jag och Neo alldeles innan dagis igår :) Nu ska jag göra mig i ordning medan Neo sover.

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas ni får en bra dag på dagis idag också :)