söndag 22 maj 2011

Söndag

Igår kväll hade jag riktigt trevligt! Först var vi hos Strumpan och snackade lite skit, sen åkte jag, Fredrik och Strumpan fin bil, nämligen Strumpans S4 som går som ett skott! Ge mig den bilen, TACK!! Så fort vi kom till Söderhamn så hamnade vi i världens drygaste bilkö! Självklart blev jag panik kissnödig bara vi kom in i kön. Tog oss "bara" en kvart att komma in till stan från Statt! Men som tur var så körde vi bara igenom stan ut mot ett industriområde så jag fick kissa och snacka om befrielse!

När vi sen var tillbaka i stan körde vi runt några varv och sen parkerade vi och mötte upp Malin och Louise. Sen gick vi runt och kollade en sväng. Vid kl 00.30 gav vi upp för då frös vi allihop så då drog vi vidare till Bollnäs.

Väl inne i Bollnäs så drog vi först till Statoil och sen till Max och pratade med lite folk. När jag och Fredrik väl var hemma så blev det sängen på en gång! Slocknade så fort jag la mig tror jag ;p

Imorse vaknade jag av att mamma ringde och berättade att pappa skulle komma in med Neo eftersom hon var tvungen att åka och jobba. Så då klev jag upp och började städa samt diska! Fast kom inte och tro att det syns nu längre ;p

Sen Neo kom hem har vi myst, busat och bara varit. Fredrik hämtade upp oss efter han hade hämtat Gurkan i Söderhamn och skjutsat honom till Edsbyn. Då åkte vi och handlade lite så vi kunde äta. Bjöd även Strumpan på mat som tack för att vi fick åka med honom igår.

Just nu sitter jag i soffan och målar naglarna och ska dra igång The O.C och göra popcorn! Fredrik är och spelar brännboll och Neo sover. Så nu ska jag fortsätta så jag orkar med dagis imorgon. Vi hörs senare!







Är han nå snygg då?! Näääää inte nå heller!!! (Ironisk bra nog om ni inte fattar det ;p)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: