onsdag 25 maj 2011

Onsdag

Inatt blev det sent så idag är jag mindre pigg plus att jag har gris mega ont i käften! Förbannade visdomstand och krångla! Den har kommit upp helt, men lik förbannat ska jag få infektion titt som tätt i den. Hoppas jag får kallelse till tandläkaren snart och att jag får dra ut skiten!

Just nu vilar Neo en sväng innan dagis så jag ska försöka väcka honom kl 9 så han kan äta nånting innan vi går mot dagis. Efter jag lämnat av honom så ska jag ner på stan och fixa och dona. Har ingen som helst lust, men måste tyvärr :( Aja nu ska jag sätta lite fart. Hörs!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va roligt att det går så bra på dagis! :) Ni är inne på andra veckan nu va? Brukar inte vara så mkt mer inskolning sen..

Anonym sa...

Sv: Ok :) Va bra! Hur går det med jobbsökandet då? Tror föresten jag såg dig på stan idag ;D