onsdag 18 maj 2011

Onsdag

Imorse vaknade Neo redan kl 5 vilket jag inte alls tyckte om. Inte för fem jävla ören ens!! Trodde jag drömde när jag tittade på klockan, men icke! Så jag hämtade Neo och sen la vi oss i min säng och jag somnade om i tio minuter. Till och med Fredrik vaknade av Neo vid kl 5.30 så då klev vi alla upp. Sen gjorde jag och Neo oss i ordning för att sedan traska till dagis. Och nu är vi nyss hemkomna därifrån.

Alltid lika roligt att komma till dagis! Jag trivs jätte bra med fröknarna och det gör Neo också. Alla barnen är hur gulliga som helst! Just en kille som bara är två veckor äldre än Neo har tytt sig hemskt mycket till mig nu under dessa tre dagar. Alla barnen är verkligen helt underbara!

Jag måste få gratulera Fredrik också som klarade skrivningen till E kortet idag! Nu är det bara uppkörningen kvar, men den kommer han klara galant!

Nu ska jag sitta i soffan tills Neo vaknar. Även jag blir trött av att leka med alla barnen ;p



Min dagis kille ute och leker med de andra barnen :)




Lekstund på dagis :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: