torsdag 12 maj 2011

Torsdag

Igår så putsade jag alla fönster, vilket tog jävligt mycket längre tid än jag trodde att det skulle göra! Men nu är alla handavtryck, nosmärken från alla rutor borta som tur är :) Tvättade också, men det blev bara en maskin så ska fortsätta idag. Jag var även hem till Malin på kvällen och la över lite musik från min dator till hennes iPod. Fredrik var också med dit och sen stannade vi på Statoil och pratade med lite folk, bland annat Elin och Strumpan. Faktiskt riktigt trevligt!

Natten har varit sisådär. Mickis ringde och var jätte ledsen och jag förstår henne! Usch tycker då synd om henne! Önskar jag kunde hjälpa henne på något sätt, men det är svårt det.

Imorse blev jag väckt utav telefon och det var mamma som ringde och berättade och hon var på väg hem med Neo :) Så nu ligger han och vilar en stund, jag har pratat med dagis så på måndag kl 10 ska vi dit :) Kommer gå jätte bra!

Nu ska jag ta hand om disken lite fort och försöka göra nånting så jag inte tänker på förkylningen både jag och Neo har. Vi hörs säkert mer sen :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: