måndag 23 maj 2011

Måndag

Idag har vi varit på dagis och Neo fick testa vara själv :) Det hade gått jätte bra sa fröknarna, vilket känns kanon bra :) Efter dagis fick pappa komma och hämta oss eftersom det var punka på ett däck på vagnen. Vi åkte först till OK/Q8 för att pumpa alla däck och sen åkte vi hit och jag hjälpte pappa med att skicka ett mail åt honom åt en som är intresserad av Diplomaten. Sen har jag och Neo faktiskt inte gjort så mycket. Vi har båda sovit en stund, ätit och busat samt myst en massa :) Han är inte på sitt bästa humör idag så vi ska snart gå ut och leka lite medan vädret tillåter :)

Apropå Facebook så kliar det i mina fingrar! Jag vill logga in, men gör det inte. Som tur är så kan jag inte aktivera det via telefon utan jag måste logga in via datorn och den sitter jag knappt vid. Men jag har abstinens från skiten!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: