fredag 20 maj 2011

Fredag

Igår så satt jag själv i soffan och glodde på The O.C och åt popcorn medan Fredrik var hos Strumpan. Ibland kan man inget annat än älska sin egentid! Jag tittade på de fyra första avsnitten och sen blev det sängen.

Imorse klev vi upp kl 6 och då började dagen med lite bus med min älskade son och sen har vi inte gjort så mycket. Vi har duschat/badat och bara myst. När Neo sov så satte jag mig i soffan och tvärslocknade!

Vad är det för fel på mig?! Jag sover hur bra som helst på nätterna, men ändå lär jag sova en eller två timmar på dagarna. Helt jävla sinnessjukt! Jag som knappt sov middag när jag var liten! Aja, det beror nog på förkylningen som vägrar ge med sig.

Nu ska jag fylla i papper och gå ner på stan med det. Sen vette sjutton vad som händer. Ska kanske till Monica, men får se eftersom jag har Riki med mig. Vi hörs!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: