tisdag 5 april 2011

Tisdag

I söndags gjorde jag inte så mycket. Jag följde med Fredrik hem till hans mamma och där blev det mat som var hur god som helst! Vi hann bara käka klart så bar det av hemåt för att hämta upp lill fisen min :) Sen var vi bara hemma och tog det lugnt.

Igår så följde jag och Neo med Monica på en långpromenad ner mot Statoil, stan, runt Vågen och upp vid kyrkan sen hemåt. Riktigt skönt var det! Sen satt vi vid parkeringen och snackade lite innan Monica åkte hemåt. När jag och Neo kom hem sen så gjorde jag lunch åt honom och sen började jag städa och diska. Så igår var det rent och fint här hemma i alla fall, men nu är det inte så fint längre ;p Lilleman drar ju fram hur mycket som helst!

På eftermiddagen när Fredrik kom hem så blev det lite bus med Neo och sen blev det mys i soffan innan det var läggdags för lilleman. Då fortsatte jag och Fredrik att ligga i soffan och myste till tv:en innan vi la oss också.

Inatt har man inte sovit så bra då jag vaknade av att Fredrik hostade som en galning och det lät som om han inte fick luft. Usch tyckte så synd om honom :( Vi blev vaken ett tag där på natten och sen har jag sovit och vaknat hela natten utifall det skulle hända igen.

Nu ska jag göra mig i ordning lite fort för att sen möta upp Elin och gå med henne på stan :) Hörs sen!

Inga kommentarer: