onsdag 6 april 2011

Onsdag

Ja, igår gick jag och la mig efter jag skrev sist. Jag trodde Neo skulle sova runt 20 minuter, en halvtimme till, men där hade jag fel. Fredrik väckte mig när han kom hem vilket betydde att jag hade sovit 1.5 timme! Helt sjukt! Jag brukar inte kunna sova så länge på dagarna. Men men... Det var välbehövligt.

Igår gjorde jag inte så mycket efter att jag hade vaknat. Jag fixade mat, Neo misshandlade mig, Fredrik ville busa och gaaaah! Jag ville ju bara ligga och dö, men ikke! Det var bara att roa barnen ;p Nä nu ska jag vara snäll, haha!

Just nu lyssnar jag på min "städ-musik" och dampar loss här hemma. Vill försöka få det rent och fint här hemma innan det är dags att gå till läkaren och flasha hela höna och ta cellprover. Har jag tur så kan pappa passa Neo under tiden. Annars får han helt enkelt följa med och sitta i vagnen. Nu ska jag återgå till städningen för nu kom en grym låt med Mimikry!



Inga kommentarer: