torsdag 21 april 2011

Natt och för mycket tankar

Ja nu är det mitt i natten och jag kan inte sova, vilket innebär att tankar bara rusar fram, vilket leder till att jag blir klarvaken och frustrerad!

Jag har kommit in i en period där jag känner mig fruktansvärt jävla oattraktiv! Jag trivs bra med min kropp, så egentligen borde jag inte känna så, men det gör jag!

Absolut inga kläder sitter bra. Alla byxor är för stora, linnena sitter inte bra pga att mina bröst ser för jävliga ut sen amningen och, ja, ALLT är bara fel!! Jag önskar att jag var miljonär så jag kunde operera brösten, kasta alla kläder och köpa nytt!

Vad jag än gör just nu med mitt hår, hur jag sminkar mig, vilka kläder jag än har på mig så blir ingenting någonsin bra på mig. Lyckas jag med sminkningen, ja då ser håret för jävligt ut och vice versa. Jag avskyr att känna så här, men det har nog sina grunder vilka jag inte tänker ta upp här.

Detta blev ett klagoinlägg, men det är sent, jag ska upp tidigt och jag avskyr verkligen att fastna i en ond cirkel i mina tankar och jag måste få utlopp för det! Men inte fan hjälper det ett enda skit!



Inga kommentarer: