fredag 22 april 2011

Fredag

Igår så var jag, Fredrik och Neo nere på stan med Gurkan och hans tjej samt tjejens dotter. Riktigt trevligt! Efter stan så åkte vi tre till Monica och Tony och där blev vi kvar på grillkväll :) Det var jävligt skoj och det måste göras om tycker jag!

På kvällen satt jag hemma och fixade lite grann med mig själv medan Fredrik var ute och drack några öl :) Jag la mig tidigt så idag är jag pigg och glad :) Nu på morgonen har jag hunnit diska, duscha och bara Neo vaknar så ska jag ta reda på lite inne i hans rum och byta alla sängkläder och dona. Sen vette fan vad vi ska hitta på. Det blir säkert en promenad i finvädret, men mer vet jag inte.

Nu ska jag sätta fart lite. Hörs senare :)

- Detta skulle ha kommit upp redan vid kl 12

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sv: Ok, jag hade frysit iaf ;D

Marion sa...

Jo, det är henne jag skrivit om :)