fredag 15 april 2011

Fredag

Idag har det varit fullt upp mer eller mindre. Jag gick och mötte upp Maria redan kl 9.30 och sen traskade vi ner på stan för hon skulle klippa sig och jag skulle boka ett möte, men det gick tydligen inte att göra hos dem utan jag måste ringa! Skitsaker!! Men i alla fall så efter Maria hade klippt sig så gick vi och fikade och då kom även Elin med sina små skruttar. Sen blev det stan en stund.

När stan var gjord så skyndade jag vidare till Ica och handlade lite. När jag kom hem (4.5 timmar efter jag hade gått hemifrån) så gick jag ut med Riki och sen blev det käk åt Neo och jag diskade samt plockade undan här hemma. Sen låg jag faktiskt på soffan en stund.

Efter soffan så gjorde jag i ordning mer mat åt mig och Neo och medan vi åt kom Fredrik. Sen har jag och Fredrik städat hela lägenheten plus att jag har rensat i tre garderober ute i hallen så nu har jag bara en garderob kvar imorgon. Anledningen till att jag lär ta det imorgon är för att jag har ställt för skötbordet då det ska ner i förrådet, men det måste man vara två stycken som bär då det är ganska tungt. Men jag har fått undan en massa skit i alla fall här hemma som har legat huuur länge som helst! Skönt att få bort det!

Nu blir det soffan igen då jag har mensvärk från helvetet!! Jag vill vara snubbe så man slipper den här skiten!! Ska det fortsätta med att jag ska få mens varannan vecka så ska jag fan byta p-piller!! Frustrerande att gå och ha ont i magen hela jävla tiden!

Aja vi hörs och syns! Ha en bra fredag kväll allihopa :)


Inga kommentarer: