måndag 21 mars 2011

Urk!!

Idag har inte mitt humör varit på topp direkt och Neo har verkligen testat mig hela dagen genom att slå, bita, riva och kasta saker i huvudet på mig. Ingen som vill ha en unge? Ni får han helt gratis ;p Haha nä inte skulle jag vilja ge bort honom eller! Han har även varit mysig emellanåt och bara legat i famnen på mig och kramats.

Att jag varit på pisshumör idag beror väl på att min mens är mer än en vecka för tidig. Den ska egentligen komma NÄSTA fredag!! Jippi vad jag hatar att vara brud ibland! Men det är bara att bita i det sura äpplet och vänta på att den ska gå över.

Idag när Fredrik kom hit så var även Tony med och dem hade sån tur att maten nästan var klar när dem kom :) Idag bjöds det på tacopaj som var jävligt smarrig ;D Dock var jag tok grinig när dem kom så jag kan inte ha varit så roligt sällskap direkt. Efter vi käkat så drog karlarna vidare eftersom Fredriks bil är trasig så då blev jag och Neo ensamma igen.

Neo somnade tidigt ikväll (18.30) och sen dess har jag sovit en stund på soffan, pratat i telefon och gjort kladdkakemuffins :D Jag har mens så jag får äta hur mycket sånt onyttigt jag vill! Fast när jag har inte har mens så äter jag mycket sånt ändå ;P Jag är en gottegris!!



1 kommentar:

tesssan sa...

Haha, du är inte ensam ;) jag äter allt onyttigt jag kommer åt - typ!