torsdag 31 mars 2011

Torsdag

Idag har jag, Neo och Riki varit ute och lekt i en timme :) Det var riktigt skönt och vi gick in i lagom tid då det började blåsa bara vi hunnit in genom dörren. Både jag och Neo har varit på bättre humör sen vi var ute den där stunden :) Just nu sitter Neo och äter lite grann för han var hungrig efter tuppluren.

Mamma skulle komma runt 17 tiden idag eftersom hon åker från Rengsjö samtidigt som pappa åker mot jobbet. Då ska jag nog gå och sola för första gången på evigheter. Vore skönt faktiskt att få lite färg på den här bleka kroppen ;p

Imorgon ska jag klippa håret :) Det ska också bli skönt! Min kusin Christina ska gå på stan med Neo under tiden. Det är jätte snällt att hon ställer upp! Tror jag ska klippa håret lite annorlunda än vad jag gjort de senaste åren. Får se imorgon.

Jag har ju glömt berätta. Den 16de maj ska jag skola in Neo på dagis! :D Skönt för oss båda! Så nu ska jag sätta igång med att söka en massa jobb nu när jag vet när jag kan börja jobba. Ska bli skönt att få jobba och träffa lite folk igen när man väl kommit igång :)



1 kommentar:

Anonym sa...

Gud va skönt med dagisplats :) och skönt att du hann få det innan sommarn, då är ju chanserna rätt bra till att få jobb! lYcka till!

SOLA skulle jag också vilja göra, men vågar inte med lillen i magen ;/