torsdag 24 mars 2011

Torsdag

Nu är min lilla älskling hemma igen! Dock är han väldigt snorig och jag vill ju till Elin och John idag :( Men vi får gå dit när Neo blivit frisk igen om inte brorsan vill passa Neo en sväng ikväll. Vill ju kramas med bebis!! Men det hinns med det också :)

Inatt sov jag inte så värst bra. Dels så hade jag en som snarkade bredvid mig och sen sov jag nog för länge igår så jag var väldigt pigg på kvällen. Men jag är inte så värst trött ändå trots den dåliga sömnen. Fast medan Fredrik sov vidare imorse så hann jag städa, dammsuga och nörda vid datorn.

Just nu busar Neo omkring här hemma och det är så mysigt att ha honom hemma igen! Två nätter utan honom var väldigt jobbigt om jag ska vara ärlig. Dock så märks det att han är lite dålig för han är lite gnällig, men en fördel är att han vill mysa mycket mer :) Nej nu ska jag mysa med min älskling!

Inga kommentarer: