tisdag 8 mars 2011

Tisdag

Imorse så vaknade jag av att Neo ropade, men när jag går in i hans rum så sov han! Så jag la mig igen och drog mig ett tag, men sen kröp sig rastlösheten på igen så jag duschade och fixade i ordning mig innan fjärten vaknade. Han sov sammanlagt 13, läs TRETTON, timmar inatt! Sömntuta!

När jag hade gjort Neo klar så tog vi med Riki ut på promenad och till slut hamnade vi hemma hos Elin och Jon :) Vi har bara varit hemma en timme nu och Neo sov i vagnen hela tiden. Nu väntar vi på Peter så ska vi fixa lite käk.

Ikväll ska jag få kramas igen ;) Men jag håller det lite hemligt ett tag till för ni behöver ju inte veta allt i mitt liv ;p Lite måste jag hålla hemligt och det är ingen som blivit nämnd här i bloggen förut. Hehe!

Uuh hungrig jag börjar bli då! Nu hoppas jag min bror kommer snart så jag får peta i mig nånting. Magen kurrar och jag börjar bli jävlig seg och trött. Men den här dagen blir nog riktigt bra vilket fall som :) Jag har räknat ut att jag inte pussats med någon på över två månader! Bedrövligt!



1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt att han sov så länge :)

Oh, har dom flyttat till bollnäs nu? Vart landade dom? :P Nu är det ganska nära tills deras lille kommer va? :)