torsdag 17 mars 2011

Rubrik!

Idag har jag och Neo inte gjort så mycket. Vi gick hem till Elin och Jon så barnen fick leka lite och så vi vuxna fick prata lite skit :) Alltid lika trevligt! Jag och Elin pratade lite minnen, barn och hur det är att vara gravid. Ååh jag vill också vara gravid och föda!! Meeeen det får dröja ett tag till ;) Neo måste bli lite äldre först :)

När vi gick hemåt så somnade Neo så när vi kom hem la jag mig på soffan och dog en liten stund. Sen när Neo vaknade så satt vi i soffan och myste en stund. Vid kl 16.30 stod mat på schemat så jag kastade ihop köttbullar och potatismos med gräddsås.

Medan jag, Peter och Neo satt och åt kom Fredrik hit så då fick även han lite mat i sig. Efter maten la jag Neo en liten stund och sen pluggade jag in hörlurarna och poppade musik för fullt och tog hand om disken. Fredrik fick lyssna på Neo om han skulle vakna under tiden så jag fick stå i min egna lilla värld en stund. Neo vaknade ganska precis när jag hade diskat klart. Då blev det en massa bus innan det blev läggdags för mitt lilla hjärta.

Bara Neo hade somnat så drog jag och Fredrik igång filmen "Cry Baby". En riktigt grym film! Nu snart ska vi dra igång "The Black Swan". Hoppas den är lika bra som jag tror den är!

Hörs och syns en annan dag ni där ute!

Inga kommentarer: