tisdag 8 mars 2011

Rastlös!

Neo ligger i sängen och dricker välling och han somnar vilken sekund som helst skulle jag tro. Han var väldigt trött. Vi har sprungit runt och busat i över en timme och bara härjar loss och oj va han har skrattat!

Jag har varit sjukt rastlös sen jag somnade på soffan så jag har gjort allt för att Neo skulle leka med mig och inte med allting annat, haha! Jag har även traskat omkring mellan vardagsrummet och sovrummet några vändor så nu är jag öm i mina fötter.

Jag väntar fortfarande på mitt sällskap så jag hoppas han hör av sig snart över att han är på väg. Jag börjar få sjukt jävla tråkigt nämligen! Sen är jag kusligt myssjuk så ska bli mysigt att få kramas lite ;) Höhö!

Nej nu ska jag se klart här på fyran och fortsätta hoppas på att han hör av sig!



Inga kommentarer: